Hit enter to search or ESC to close
NovostarNovostarNovostar
  • KCC Advies
  • Trainingen
    • Novostar Academy
    • KCC opleidingsmethode
    • Trainingen medewerkers
    • Trainingen management
  • Contact
  • 085 – 782 37 75

Trainingen medewerkers

TrainingenTrainingen medewerkers

Opleiding Allround Medewerker KCC (8 – 20 dagdelen)

Het werk van een KCC-medewerker is erg afwisselend en niet eenvoudig. De KCC-medewerker is een multitasker, een natuurlijke communicator, een snelle typist, is veerkrachtig, is…
denise
denisemei 26, 2018
TrainingenTrainingen medewerkers

Training gesprekstechnieken I (basis)

Dienstverlening is een vak. Daarom is het belangrijk dat je heel goed bent in het voeren van gesprekken. Dat leer je in deze training! Je…
denise
denisemei 24, 2018
TrainingenTrainingen managementTrainingen medewerkers

Persoonlijk leiderschap

Je werkt hard, maar het levert niet op wat je had verwacht. Je bent gelukkig, maar weet dat je nog meer uit het leven kunt…
denise
denisemei 23, 2018
TrainingenTrainingen medewerkers

Training gesprekstechnieken II (verdieping)

Je werkt al enige tijd op het KCC maar je wilt nog beter worden in je vak als dienstverlener. Een gesprek voeren met een klant,…
denise
denisemei 22, 2018
TrainingenTrainingen medewerkers

Training gesprekstechnieken III (lastige gesprekken & agressiepreventie)

Als KCC medewerker moet je ook lastige boodschappen kunnen verkopen. De klant krijgt immers niet altijd wat hij vraagt. Meestal is dat goed uit te…
denise
denisemei 20, 2018
TrainingenTrainingen medewerkers

Training gesprekstechnieken IV (met trainingsacteur)

In toenemende mate word je in je werk als dienstverlener geconfronteerd met (verbaal) agressief gedrag. Dat moet je in de eerste plaats zien te voorkomen…
denise
denisemei 18, 2018
TrainingenTrainingen medewerkers

Training klantgericht werken voor het KCC

Deze training focust op de wijze waarop de medewerkers van de informatiebalie en telefonische dienstverlening invulling geven aan hun taak. Wat verwacht de klant? Wat…
denise
denisemei 16, 2018
TrainingenTrainingen medewerkers

Training receptiemedewerker / gastvrouw

Je werkt als dienstverlener in de receptie of snelbalie van het KCC. Je moet correct en snel mensen te woord staan, goed kunnen doorvragen en…
denise
denisemei 14, 2018
TrainingenTrainingen medewerkers

Telefoontraining callcenter medewerker / TIP

Een hele leuke, maar ook veeleisende job. Je spreekt elke dag een groot aantal klanten, leveranciers, collega’s en soms komt alles tegelijk. Hectisch bij tijden.…
denise
denisemei 12, 2018
TrainingenTrainingen medewerkers

Training Multitasking

Leer effectiever en efficiënter omgaan met je tijd en energie in deze praktische vaardigheidstraining. Leerpunten: Snel en adequaat toepassen van applicaties en systemen. Het snel…
denise
denisemei 10, 2018
Next Entries »

Ga direct naar

  • Over Novostar
  • Trainingen medewerkers
  • Trainingen management
  • Contact

Overig

  • Download Novostar Academy gids
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy Statement
  • Disclaimer

Contact

  • Saal van Zwanenbergweg 11
  • 5026 RM Tilburg
  • 085 – 78 23 775
  • info@novostar.nl

Informatie aanvraag

Neem contact op

© 2019 Novostar. KCC Advies & Training | Alle rechten voorbehouden.

  • KCC Advies
  • Trainingen
    • Novostar Academy
    • KCC opleidingsmethode
    • Trainingen medewerkers
    • Trainingen management
  • Contact
  • 085 – 782 37 75
  • Over Novostar
  • Projecten & Advies
  • Dashboard KCC
  • e-Assessments
  • Novostar Academy
  • Nieuws
  • Contact