sluit venster
Novostar Public Development Group
Novostar Public
  • Onderzoek
  • Advies
  • Management
Verder
Novostar Academy
  • Opleiding & Training
  • Coaching
  • Assessments
Verder
T: 085 - 78 23 775
Dashboard KCC

Drie gemeenten kiezen samen voor nieuwe tool KlantVraagAnalyse©

download 2.png
download.png
Logo-gemeenteHeerde.png
De drie gemeenten Oldebroek, Hattem en Heerde hebben de handen ineen geslagen en gezamenlijk gekozen voor uitvoering van een KlantVraagAnalyse© door Novostar. De drie gemeenten willen inzicht krijgen in de klantvragen die zij dagelijks binnenkrijgen. Daarbij gaat het niet zozeer om de aantallen, maar meer om de kwalitatieve gegevens van al die vragen en verzoeken: wat is de klantvraag van degene die contact legt met de gemeente, wat voor soort vraag is het, wat is daarbij de woordkeuze van de klant, welke informatiebron heeft de medewerker geraadpleegd om tot het antwoord te komen, wat is de top 10 van klantvragen die binnenkomen en hoe vaak wordt er bij welke vragen een beroep gedaan op een collega van een vakafdeling, etc. Dergelijke kwalitatieve vragen leveren zeer waardevolle informatie op om de kwaliteit van de geboden dienstverlening te verbeteren. 

 Novostar verzorgt de volledige inrichting en analyse van het klantvraagonderzoek. Wij maken daarbij gebruik van een speciaal voor gemeenten ontwikkelde turftool die zeer makkelijk en gebruiksvriendelijk is ingericht voor uw KCC-medewerkers.

Ook aan de slag met uw dienstverlening? Start met het registreren van alle klantvragen met de turftool van Novostar! Meer weten? Klik hier: Novostar Klantvraaganalyse of bel met ons 085 - 78 23 775.

Drie gemeenten kiezen samen voor nieuwe tool KlantVraagAnalyse©