sluit venster
Novostar Public Development Group
Novostar Public
  • Onderzoek
  • Advies
  • Management
Verder
Novostar Academy
  • Opleiding & Training
  • Coaching
  • Assessments
Verder
T: 085 - 78 23 775
Dashboard KCC
Met het standaard online dashboard KCC verkrijgt u realtime inzicht in 11 belangrijke KPI's voor het KCC, te weten:
  1. First-Time-Fix percentage
  2. First-Time-Fix percentage per week
  3. First-Time-Fix percentage per medewerker
  4. First-Time-Fix percentage per klanttype
  5. First-Time-Fix percentage per onderwerp
  6. Aantal klantregistraties per week en de zelfstandige afhandeling ervan
  7. Het klanttype wat contact opneemt (inwoner, bedrijf, instelling, collega, etc.)
  8. Het onderwerp per klanttype
  9. De geraadpleegde informatiebron van de KCC medewerker bij zelfstandige afhandeling van de klantvraag
  10. Het percentage doorverbindpogingen / doorverwijspogingen naar andere (vak)afdelingen
  11. Het percentage klantvragen wat is aangenomen / overgenomen door andere (vak)afdelingen
Met dit inzicht heeft u de input voor de doorontwikkeling van de dienstverlening, zodat u bijvoorbeeld het afhandelingspercentage (first-time-fix) binnen het KCC kan laten groeien. Het dashboard geeft u direct inzicht in de klantvragen die worden doorgespeeld naar de vakafdelingen en de bereikbaarheid van die vakafdelingen. Op die manier kunt u als het ware de knelpunten in het dienstverleningsproces 'hard' maken en op basis van die stuurinformatie verbeteracties in gang zetten in de samenwerking met de vakafdelingen. Zo verandert het KCC van cost center naar een afdeling waar meerwaarde wordt toegevoegd aan het klantcontact en waarmee u kunt besparen op ineffectiviteit en de klanttevredenheid kan laten groeien.

Wat levert het op?